<< Preview1 / 212 / 213 / 214 / 215 / 216 / 217 / 218 / 219 / 2110 / 2111 / 2112 / 2113 / 2114 / 2115 / 2116 / 2117 / 2118 / 2119 / 2120 / 2121 / 21Další >> 
<< Preview1 / 212 / 213 / 214 / 215 / 216 / 217 / 218 / 219 / 2110 / 2111 / 2112 / 2113 / 2114 / 2115 / 2116 / 2117 / 2118 / 2119 / 2120 / 2121 / 21Další >> 
Představte si firmu, ve které pracuje patnáctičlenný marketingový - obchodní tým. Tento tým je relativně nový; začátkem loňského roku majitelé předchozí pro nespokojenost rozpustili a přijali nové lidi. Asi pět členů týmu, kteří přišli fakticky od konkurence, tvoří jeho jádro a jsou tvůrci zcela nové obchodní strategie. Ta se zatím, podle všeho, vyplácí, protože značka, kterou prodávají je více vidět, více v obchodech a když očistíme vlivy pandemie, jsou i prodeje více, než nadějné.
Problém je v tom, že ono pětičlenné "jádro" začíná mít stále větší spory se zbytkem týmu. Ostatní členové je obviňují z toho, že si hrají "vlastní hru", že s nimi nespolupracují, že je bez ohledu na formální role v týmu obcházejí a dávají jim úkoly, i když k tomu nejsou kompetentní. Vzniká tak nepříjemný konflikt, který majitelé s top managementem zatím dvakrát vyřešili "důraznou domluvou všem", nicméně tím nezmizel a je důvod se domnívat, že může začít ohrožovat dosavadní objektivní úspěchy.
Pokud byste byli v roli zodpovědných, co uděláte? Máte-li nápad, diskutujte v naší skupině na LinkedIn.
 
Hezký den.
goats 692660 640
 

Můj Twitter